Friday, August 17, 2012

nice :))

hye semuaa . lame dah aku ta update blog kan . haha . teruk betul . act , kebelakangan nhe busy sket lha . na SPM la katekan . lg pun disebabkan aku duduk asrama makin susa lha kan na update2 bagai nhe . sekarang nhe da na habis puasa da pun . tinggal lagi 2 hari jea . so , hari nhe aku telah dikerah untuk buat operasi kemas ruma secara solo . untunglaa adik aku ta payah kemas sekali sebab kene pergi teman umi . bila da mengemas sorg2 nih confirm lha penat kan . mahu nye ta penat . so , aku amek keputusan untuk on9 sekejap . then , bukak youtube terus cari lagu PELENGKAP HIDUPKU - EREN FT ROMI . aku tga suka sangat dengan lagu nih . dalam video ue aku jumpa quote nih n aku rasa menarik sangat dan ta salah kan kalau aku na share kat blog aku yang berhabuk nih ?


No comments:

Post a Comment

comment di sini ye ! terima kasih ^_^