Saturday, December 31, 2011

byebye 2011 , hye 2012 :D

byebye 2011 . byebye form 4 . bila masuk 2012 maksudnya aku da dekat dgn SPM . da nak habis skola . ta lme da . lbih kurg setahun jea . haha . ta sangka gile . sekejap jea da nak abes skola en . aku masih ingat lagi time mula2 dftar kat MRSM BATU PAHAT . time form 1 . ta matured lg time uh . haha . cam ap kea . 2011 nhe macam-2 da berlaku . kebanyakan nye bende-2 yang aku ta pernah terfikir pun akan berlaku . ap pun . semua tu da lepas . aku harap naik form 5 nhe ta byk lg masalah . aku na focus on study jea . itu yang terpenting buat masa nhe :)) kalau tanye pasal azam tahun baru nhe . entah lha . aku pun tatawu . azam yg lepas-2 pun aku rase macam belum tertunai semuanye jea . masih banyak lagi . bila na tunaikan pun aku tatawu lha . haha . azam aku selalu nye go on setengah jalan . bila lha na jalankan sepenuhnye azam tahun baru ek ?


No comments:

Post a Comment

comment di sini ye ! terima kasih ^_^