Monday, December 5, 2011

si pemalas :P


da left one . ini dia si pemalas . haha . act , she is my sis . die nhe tadea lha pmalas sgt . p kalau mood malas die da dtg . mmg ta bule na bwat ap lha . knpe aku nak post psal die ? hmm . it is bcause ysterday bilik aku jd bnjr sbab die . huh ! ap lha . mimpi ap tah mlm td , tbe2 bgun pagi ue die na bukk tgkp blek yg da brzaman ta bukak . haha . teruk kan ? * sebab pmndgn tak lawa . nmpk blkg ruma org jea ==' then , ptang ue hujan lbat giler . act , time ue aku tak tau pun yg die bukak tngkap bilik ue . time ue msg2 pun menghadap lappy . suddenly , die masuk bilik n bile kuar die sebok bisingbising ckp yg bilik dah bnjr . die ckap sebab die lupe ttup tgkap . aku pun buat bodo jea lha sbb aku ingat die dah lap . lgpun aku tga tgok GET MARRIED 3 time tu . after tgok movie ue , aku masuk bilik . sjea nak baringbaring . bile masuk bilik aku rase agak menyirap sebab ruperupenye my sis tak lap pun . die bia jea mcm ue . nak ta nak aku jugak lha yg kene lap kan . nak harap die . tadea mknenye die nak bwat . huh ! * sorikutukkau ^_^

No comments:

Post a Comment

comment di sini ye ! terima kasih ^_^