Thursday, December 22, 2011

mengimbau kenangan :)

besok result PMR keluar . ap pun gud luck yea untuk budaa-2 FORM 3 MRSMBPJ . haha . tibe2 aku teringat kenangan last year time nak amek result . sumpaa lawak . aku kat dalam keye otw to maktab tercinta :) lumba dengan SHUQIN ADURA n NURUL AMELEINA . yang dah sampai kat maktab time tu tentunye si SHAFIQAH AIDA , NYSA JAY , FARHANA BUANG dan FARIZATUL AMIRA . aku kat dalam kereta da risauu habis da ap result aku t an . ye lha . aku bkn nye budaa pndai . siap kene class prihatin lg kott . SHAFIQAH AIDA txt aku tanya bile na smpai . aku ckp lha otw . after few minutes , dia tanya lagi . haha . ta sabar-2 sgt na jumpe aku kot . rinduu agknye . entah berapa kali die cll pun aku tatawu . haha . masing-2 sibuk terjerit-2 na suruh ayah aku bwak cpat . haha . ap lha . entaa bape ringgit lha si SHAFIQAH AIDA brhabis duit buat cll aku yea ? *persoaln .

No comments:

Post a Comment

comment di sini ye ! terima kasih ^_^